*Talk nerdy to me*

Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar det är att leva!

fredag, juli 31, 2009

Dagen i ett nötskal

DAGENS VILL HA: Ett jobb! Gärna skitkul, välbetalt och nära hemmet men jag är inte kräsen.
DAGENS KLÄDSEL: Svart kjol och dito linne
DAGENS SMINK: Naturligt vacker
DAGENS FRISYR: Uppsatt i knut
DAGENS HÄNDELSE: Alla medhavda böcker tog slut…
DAGENS LÅT: The thing that should not be

DAGENS PLANER: Läsa
Drood, bara mamma kommer så.
DAGENS SAKNAD: Allt som gör livet kul och spännande
DAGENS DUMMASTE: Att jag inte tog med fler böcker
DAGENS SJUKA: Jag kan inte lösa sudokut!
DAGENS DROG: Vin
DAGENS ROLIGASTE: Roligt(?)
DAGENS FAVORIT: Tuffaste spindeln mellan blommorna
DAGENS KÖP: Polly. Till vinet.
DAGENS GODIS: Se ovan
DAGENS HUMÖR: Så fel
DAGENS ORD: Inspirationslös

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas morgondagen kommer kännas bättre. Vin o Polly, går de bra ihop? Jag tycker helt klart om både vin o polly. Har aldrig provat de tillsammans. Ha de gott./kram anette

Hanna sa...

Anette:
Vin och Polly is the shit som de säger.
Fast det ska vara rödvin förstås och det är inte din grej, om jag inte minns fel.