*Talk nerdy to me*

Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar det är att leva!

torsdag, juli 30, 2009

När barnen sover

Stämningen kring kortbordet har varit rå men hjärtlig. Undertecknad har utan framgång försökt hävda att om ett kortspel heter Plump så borde det ju gå ut på att få så många plumpar som möjligt i protokollet. Allt för att slippa erkänna sig besegrad.

För övrigt har jag hittat ett öl som inte får min hemska Rosacea att blossa upp. Vore jag religiös skulle jag tacka gudarna för mörk Krusovice. Det är härligt när de godaste ölerna är de som funkar bäst! Sån jävla tur att det inte var Norrlands Guld, säger jag bara. Rävgift vill man ju inte dricka iaf.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med om plumparna. Jag satsar helt klart på flest plumpar. Ska nog prova ditt öl./Anette

Hanna sa...

Anette:
Ja men visst borde det vara så! Spelet heter ju trots allt plump ;)