*Talk nerdy to me*

Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar det är att leva!

lördag, november 04, 2006

2545 ord, so far

Inte mycket att komma med kan tyckas, då jag borde ligga på 6667 efter dagens slut men med tanke på de senaste dagarnas tillstånd så får jag nog faktiskt vara nöjd. Allt annat skrivande har fått kliva åt sidan och kommer få göra så under hela november skulle jag tro. Det som faktiskt skrivs känns otroligt ytligt och trivialt men vad annat är att vänta när allt krut läggs på något så ovant som att skriva en fiktiv berättelse. Min lilla hjärna klarar bara så mycket.
Nu matpaus, sen fler NaNoWriMo-ord!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du fixar det tjejen!
Läget idag med hals och annat?
Jobbar du i morgon? Jag tänker gå iväg i alla fall och vara borta länge länge.. föreläsning i morgon med Kim Anderzon och Fredrik Paulun.

Hanna sa...

Jo, jag ska nog jobba i morgon. Det går fortfarande upp och ner med förkylningen men magen pajar när jag är hemma och inte äter ordentligt så för att få lite rutin.
Dessutom kostar det att vara hemma och det är inte lätt när man ska betala alla räkningar själv. Alla som inte tror mig kan ju läsa DN idag. Det känns som alla singlars upprättelse :)