*Talk nerdy to me*

Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar det är att leva!

söndag, november 05, 2006

Söndag all day long

Min mamma har varit här idag. Flera timmar. Hur roligt som helst när hon kommer på besök, speciellt med tanke på att jag varit hemma alldeles själv och knappt träffat en själ sen i onsdags. Dock blir det dåligt med NaNoWriMo-skrivandet.
Lite har det blivit men jag ligger fortfarande efter. Nu har jag dock plockat fram stearinljusen och det brukar alltid få mig i skrivarstämning så…eh, vad gör jag är?!


7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad du gör? Jo du visar att du INTE ligger ensammen på köksgolvet! Funderade just på att skicka ett sms för att höra om du satt fast i skrivandet! Men tänkte jag kollar bloggen först...... jobba på flickan lilla! Du har mycket att skriva eller hur? Mysigt med levande ljus! Glöm bara inte bort dem lova det!

Hanna sa...

Ja, jag har mycket att skriva och faktum är att det går lite för lätt. Det får mig att undra när det kommer att ta tvärstopp...
Nej då jag ska inte glömma ljusen!

Sabina sa...

Det låter ju jätte trevligt, med lite besök från Märsta:)

Du är ju här för att detta är så himla roligt ju:)

Puss å kram//S

Sabina sa...

Jo just det, jag var och såg på hockey igår.............

ngt skitlag som heter Djurvård eller nåt mot luleå vet jag bestämmt att det var....

Mohahhaahahahahaahahahaha....

Kul va?

Hanna sa...

Jag får alldeles för sällan besök från Märsta så jag får passa på att njuta när det väl händer :)

Nåja, jag ska inte säga något om den lilla felstavningen. Dyslexi är ju inget man rår för ;)

Och vilken serie sa du att AIK spelade i? Och hmm hur gick det mot Almtuna sist ;-P

Sabina sa...

Ehm vahettere, dumma dig:P




Word verification blev nästan (penis upp)!

Hanna sa...

Hehe, så det kan bli :)