*Talk nerdy to me*

Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar det är att leva!

onsdag, mars 07, 2007

I väntan på Lost

Tänk alla de värsta svordomar du kan komma på och så multiplicerar du det med 10, då har du ramsan jag tänkte när jag insåg att jag visst kommer bli sjuk. Igen. Halsont, huvudvärk, snuva, begynnande hosta och muskelvärk, en röst som inte håller att prata med och det vill bara inte gå över. Alltså gick jag hem tidigt idag, tog en sväng förbi Ica och köpte en stor låda Texas Pecan, ett måste vid halson! Det både lindrar och tröstar.
Det tröstar lite när någon ser att man mår dåligt också. Min kära teamleader kom in till mig efter fikat och frågade allvarligt hur jag mådde. Stackaren, han såg alldeles genomorolig ut. En stor kram till honom! Det kan han vara värd.
Nu ska fröken ta sina raggsockor, bädda ner sig under filten framför tv:n med varmt te och kall glass och där ska hon sitta fram till kvällens Lost! Hon tänker inte röra en fena!

2 kommentarer:

Sabina sa...

Texas Pecan när det finns Hägendaz Cheescake, mmmmmmmmm.

Men jovars i brist på bröd äter man limpa eller vad säger man.

Ta nu å kyrera dig pluttan så att du blir frisk å stark till vårruset:)

Kram

Hanna sa...

Texas Pecan ska det va men oavsett... det är inte bra för vv.