Alvedon är bra men det blev ändå en tidig hemgång idag också. Jag måste komma bort! Hem! Få vara i fred! Långt bort från allt vad kommunikation heter. Dra ur telefonen och stänga av datorn är vad jag ska göra alldeles snart. Dra täcket över huvudet.
Jag är så fruktansvärt less på människor! Insmickrande. Självcentrerade. Ursäktande. Förutsägbara. Människor får mig att må illa!
Men om någon ville bjuda mig på pannkakor ikväll skulle jag inte säga nej. Det är bara det att någon kommer inte göra det för någon vill inte ha mig på besök.
Update 19.35: Och jag verkligen hatar snobbiga kärringar som inte kan köra bil!

4 kommentarer:
Va dumt! Jag har varit av skuren från Internet tills alldeles nyss. Hade jag läst det här tidigare så hade jag med glädje delat med mig av de pannkakor jag gjorde till middag i det här hushållet. Jag har några kvar men de är aldrig lika goda att äta uppvärmda som nygräddade. Nästa gång jag ska göra pannkakor ska jag ringa till dig först och höra om du har lust att komma över och äta middag med mig och pojkarna. Kram!
Jag hade tänkt bli bjuden på pannkakor av L, eftersom han stolt deklarerade att sådana skulle han göra ikväll men när jag sa att han kunde få göra några åt mig också så svarade han inte ens.
Nästa gång får jag äta hos dig och pojkarna istället!
Hadeddedu varit i Märsta hadeddedu kunnat fått plättar ikväll:)
Men jag kanske kan skicka några till dig så kommer dom tills på måndag:)
Jag har hört på reklamen att man kan sms:a plättar, det kan du väl göra?!
Skicka en kommentar