*Talk nerdy to me*

Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar det är att leva!

söndag, augusti 03, 2008

Jag och mina mysko krämpor

När det åskar, som typ nu när man känner blixten som ett tryck över bröstet och rutorna skallrar av åskknallen, så får jag inte bara ont i huvudet utan även stickningar a la sockerdricka i hela huden.

När jag har min kvinnliga vecka (som tack och lov bar är några få dagar) får jag inte bara sedvanlig pms och så ont i magen att jag nästan kräks, jag blir också kritvit i ansiktet, matt i hela kroppen och svimfärdig. Utöver det blir jag sjukligt sugen på blodpudding. Min kropp måste tro att den är helt dränerad på blod.

När jag är nervös får jag en skum tryckande värk under höger tummnagel, precis under halvmånen. Jag har hört att andra blir typ kissnödiga och så men nej, det är för vanligt. Värk under nageln är bättre. Under tummnageln. Och bara höger.

0 kommentarer: