*Talk nerdy to me*

Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar det är att leva!

lördag, augusti 30, 2008

Fredag, dagen from hell

Jag är mäkta less på att vara så trött så tårarna sprutar vareviga fredag. Minsta motgång och det är rena Niagarafallen. Förra fredagen var det besvikelsen på rockklubben. Igår kom jag hem till ett inkassokrav på en räkning jag betalt för längesen. Jag var så arg! Tidigare hade jag varit så glad för att jag äntligen fått min labkörkort på jobbet och helt inställd på att fira det. Istället tröståt jag mina firarsnacks och släckte jag lampan vid sådär 21.
Rena rama partyfredagen…

2 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart ska du vara glad för labbkörkortet. Bra du släckte tidigt när du var så trött. Hoppas lördagen var bättre./Anette

Hanna sa...

Lördagen var mycket bättre en fredagskvällen! Och jag ska fira labkörkortet idag istället :)
Kram!